Prima ediţie The ONE a primăverii aduce în prim-plan tendinţele de fashion & beauty ale sezonului. În paginile de shopping, Alexandra Caspruf mizează pe piesele-cheie de inspiraţie şaptezecistă, în dungi sau din piele, pentru outfit-uri de efect.
Paginile destinate tendinţelor sezonului primăvară-vară 2015 prezintă moda între curentul hippie, denim remixat şi alte atracţii majore ale anilior ’70. Şi tot o interpretare a noilor tendinţe propune şi pictorialul de cover (Free Style), care o arată pe modelul Georgiana Saraev, fotografiată de Oltin Dogaru. Special pentru această ediţie The ONE, Andreea Macri rememorează magnificul show Chanel din cadrul Paris Fashion Week. Vezi Manifestul Chanel, la pagina 98! În story-ul Fashion ID le vei găsi pe protagonistele a cinci poveşti de iubire pentru modă. What’s next?, se întreabă fashion editorul The ONE, analizând retromania, în cel mai pur sens şaptezecist. Iar Vicki Nicola te ţine la curent cu însemnurile modei, online şi offline.
Bianca Nuţu a investigat ce se poartă în materie de beauty şi trece în revistă principalele trenduri ale sezonului – de la rujul roşu, la sprâncene school boy şi atracţia extremelor. Şi tot în paginile de beauty, The ONE îţi propune o călătorie în timp, pentru că… Frumuseţea vine din viitor (pagina 122). Află totul despre beauty revolution sau despre marile promisiuni ale produselor inovatoare de skincare.
Şi pentru că noile apariţii nu ţin numai de modă şi frumuseţe, am stat de vorbă cu regizorul Tudor Giurgiu, despre un film-manifest: De ce eu?, ce poate fi văzut în cinematografe din 27 februarie. În paginile revistei, regizorul dezvăluie detalii captivante din culisele unui film extrem de curajos. În Poveştile acestui secolul: versiunea 2.0, se caută răspuns pentru o întrebare la care, probabil, mulţi se gândesc adesea: de ce toţi se transformă în scriitori şi jurnalişti? Se întâmplă în mediul virtual.
În martie, ce spui de o călătorie Pe Mékong în jos (pagina 135), pe drumurile nordice ale Thailandei? Nu rata nici articolul Erotism Reloaded, despre conţinutul sexual explicit în artă şi în viaţa reală, nici editorialul Sex is back, în care Andreea Esca scrie despre cum ne raportăm la sex în zilele noastre.