„Rău cu mască, dar mai rău fără mască”, „Spălatul pe mâini e brăţară de aur” şi „Distanţarea socială la nevoie se cunoaşte” sunt doar câteva dintre execuţiile cu care Grupul Gândul îşi propune să convingă bucureştenii că purtarea măştii de protecţie, spălatul pe maîni şi distanţarea socială sunt reguli de bază pentru a reuşi să ţinem în frâu noul coronavirus. Noua campanie outdoor a Grupului Gândul se desfăşoară în Bucureşti, pe parcursul lunii august.
Aceasta constă în promovarea pe 24 de panouri amplasate în diferite zone ale oraşului a unor proverbe româneşti reinterpretate în contextul pandemiei de COVID-19, cu rolul de a creşte gradul de conştientizare al locuitorilor cu privire la respectarea regulilor de igienă şi de distanţare socială. Vezi în GALERIA FOTO de mai jos câteva exemple de astfel de panouri.
Execuţiile prezintă şase proverbe reinterpretate, din Colecţia de proverbe „Vorbe vechi la vremuri noi”, urmate de mesajul „Poartă mască. Spală-te pe mâini. Păstrează distanţa socială”. Toate execuţiile sunt încadrate într-un chenar cu motive tradiţionale româneşti – românaşul şi româncuţa distanţaţi – şi poartă semnătura Gândul.
Grupul de presă Gândul a fost cel mai citit grup de presă în România în luna iulie şi este format din site-urile gandul.ro, cancan.ro, prosport.ro, promotor.ro, csid.ro, descopera.ro, go4it.ro, verdict.ro, ciao.ro şi apropotv.ro.
Cu un portofoliu divers de produse, de la site-uri la produse video de success, precum Gândul LIVE şi Prosport LIVE, Grupul Gândul reuşeşte să acopere o paletă largă de interese editoriale care au drept focus central cititorul român de presă.
Conţinutul furnizat respectă cele mai înalte standarde editoriale si asigură o gamă largă de profunzime şi analiză. Grupul a pus însă accentuul, începand cu acest an, şi pe zona de video content, emisiunile Gandul Live cu Emma Zeicescu, ProSport Live şi interviurile CSID fiind în topul audienţelor pe internet.