Motivul trist pentru care înșelatul a devenit tot mai întâlnit astăzi, potrivit cercetărilor

  • Publicat:
Motivul trist pentru care înșelatul a devenit tot mai întâlnit astăzi, potrivit cercetărilor
Sursa foto: envato

Un lucru e cert: bărbații înșală mai des decât o fac femeile. Cu toate acestea, experții au făcut o nouă descoperire, și anume vârsta la care decalajul nu este atât de mare.

Decalajul de înșelăciune este mai puțin drastic în rândul generației milennials

Potrivit Sondajului General Social, femeie mileniale (cel puțin) sunt singurele care reușesc să îi depășească cu adevărat pe bărbați.

Mai mult, Dr. Robert Weiss, sexolog clinician și psihoterapeut este de părere că totul se reduce la insecuritățile personale: oamenii caută o validare externă a propriei valori sau pentru a susține un ego care se deteriorează. Căci poate fi vorba că te simți neapreciat, nevăzut, ignorat sau neînțeles în relația de cuplu, iar tu să îți dorești să te simți apreciat, valoros, special.

Dr. Wess mai este de părere că mai poate fi vorba și de monotonie, plictiseală sau dorința de a încheia o relație.

Câteva așa numite red flag-uri

Există câteva semnale de alarmă care îți pot indică faptul că relația în care te afli nu este una OK. De pildă, intervalele de timp în care partenerul dispare sau nu este disponibil sau telefonul de silent, cheltuielile ascunse și etc.

Însoțite, desigur, și de aspecte precum:

  • ostilitate față de tine
  • defensivitate, incapacitatea de a avea un dialog sau de a rezolva un conflict
  • lipsa intimității, etc

Mai poate rezista o relație după o infidelitate?

Potrivit doctorului Weiss, relațiile își pot reveni după infidelitate și pot deveni mai bune ca oricând. Dar acest lucru presupune multă muncă și consecvență în intenții de partea ambelor părți. Va fi nevoie de implicare, limite sănătoase și încredere reciprocă.

Citește și: A fost descoperit trucul care poate preveni infidelitatea într-o relație

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu - Web-Editor
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ei bine... acum Alice este ...
citește mai mult