Philip Morris International (PMI) a găzduit cea de-a șaptea ediție Technovation la Cube, centrul de cercetare și dezvoltare al PMI din Neuchâtel, Elveția, ocazie cu care presa a putut interacționa cu liderii, experții și oamenii de știință din cadrul companiei.
Într-un interviu pentru „Ce se întâmplă, Doctore?”, Stefano Volpetti, President Smoke-free Inhaled Products&Chief Consumer Officer, Philip Morris International, ne-a explicat care este diferența dintre produsele fără fum și țigări, dar și cum ajută ele fumătorii să renunțe la fumat și de ce sunt o alternativă mai bună decât continuarea fumatului.
„Misiunea noastră este să eliminăm treptat țigările din întreaga lume și începem asta cu o poziție foarte clară a companiei, iar poziția companiei este „Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, renunță. Dacă nu renunți, fă o schimbare”, iar schimbarea către produsele fără fum este susținută științific ca fiind o alternativă mai bună decât continuarea fumatului. Elementul comun al tuturor produselor fără fum, „firul roșu”, este absența arderii. Și pentru că lipsește arderea, aceste produse sunt dovedite științific a fi mai bune decât continuarea fumatului. Obiectivul nostru este de a veni cu alternative mai bune pentru fumătorii adulți care ar continua să fumeze”, a explicat Stefano Volpetti pentru „Ce se întâmplă, Doctore?”.
Călătoria PMI către un viitor fără fum are ca sprijin inovația, știința și tehnologia, motiv pentru care Stefano Volpetti ne spune că portofoliul de produse cu tutun încălzit pe care-l are Philip Morris International poate convinge și converti 1.1 miliarde de fumători din întreaga lume.
„Toate sunt fundamentate științific ca fiind mai bune decât dacă ai continua să fumezi țigări. Toate au în comun absența arderii tutunului și toate sunt comercializate într-un mod foarte responsabil doar pentru fumătorii adulți”, adaugă Stefano Volpetti, President Smoke-free Inhaled Products&Chief Consumer Officer, Philip Morris International.
Interviu susținut de Philip Morris International.