Bărbații cu voce groasă sunt mai norocoși în dragoste, spun studiile

  • Publicat:
Bărbații cu voce groasă sunt mai norocoși în dragoste, spun studiile

Bărbații cu voce groasă sunt mai norocoși în dragoste și „au demonstrat un comportament sexual mai libertin”, arată un studiu inedit.

Studiu interesant despre bărbații cu voce groasă

Un STUDIU realizat de Universitatea de Stat din Uruguay a folosit înregistrări vocale și chestionare de la 101 bărbați și 147 de femei.

„Descoperirile noastre arată o tendință evidentă care deosebește viața sexuală a bărbaților în funcție de vocea lor. Cei cu voci mai joase prezintă un comportament sexual nerestricționat. Acest lucru este în concordanță cu studiile anterioare care au arătat că vorbirea pe frecvență mai înaltă / subțire a bărbaților este legată de scoruri mai mici pe scala sociosexualității și că bărbații cu voci mai joase au un succes reproductiv mai mare și mai mulți copii”, a spus Dr. Alvaro Mailhos, autorul acestui studiu.

Conform acestor statistici, bărbații au fost întrebați despre numărul de partenere în ultimul an, despre aventurile de o noapte, cu mai multe partenere simultan și despre cât de des se gândesc să facă dragoste. Cei cu un timbru vocal grav, profund au avut și scoruri mai mari în medie, arată concluziile studiului.

„Bărbații cu o frecvență mai mică (subțire) a vocii pot avea un număr mare de parteneri sexuali prin folosirea elementelor romantice sau prin atragerea de parteneri la fel de romantici precum ei. Este mai dificil să ne gândim la o funcție adaptativă a dorinței sexuale superioare. Credem că există o legătură între corzile vocale și structurile creierului implicate în motivația sexuală fiind sub efectul acelorași hormoni”, a mai spus Dr. Mailhos.

Studiile anterioare au descoperit faptul că femeile apreciază bărbații cu voce profundă ca fiind mai atrăgători, dar și că sunt mai predispuși să fie infideli.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu - Web-Editor
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ei bine... acum Alice este ...
citește mai mult