Zeci de pensionari din Alba s-au trezit cu pensia mărită după recalculare, dar n-au primit niciun ban. Cum se scuză șefa Casei de Pensii

Zeci de pensionari au luat cu asalt instituția din Alba pentru a obține răspunsuri la situația în care se află. Au primit decizii de recalculare, cu pensia mărită, dar banii aferenți nu le-au intrat în conturi.
  • Publicat:
Zeci de pensionari din Alba s-au trezit cu pensia mărită după recalculare, dar n-au primit niciun ban. Cum se scuză șefa Casei de Pensii
Pensionarii din Alba, scandal la Casa de Pensii

Scandal imens la Casa de Pensii Alba! Zeci de seniori au mers la instituție pentru a-și clarifica situația incertă în care se află. Mai exact, pensionarii sunt nemulțumiți de faptul că unii dintre ei au primit mai multe decizii de recalculare, cu pensia mărită, dar banii aferenți nu au ajuns nici acum la ei. Ce spune conducerea Casei de Pensii Alba?

Pensionarii din Alba, scandal la Casa de Pensii

Unii dintre pensionarii care au mers la Casa de Pensii din Alba au precizat că au primit decizii de trei ori acasă. De asemenea, unii seniori au luat pensii fără majorări.

”Doamnă, la unii a venit recalculat, la unii nu. Cine o greșit? Nu dumneavoastră?”/ ”Eu am primit deciziile de recalculare. Două! Recalculate! Și am făcut cerere aici. Ni s-a spus: luna viitoare vă trimitem banii… N-am primit nimic. Veneam degeaba?”, au precizat pensionarii, revoltați de situația creată.

Reacția directoarei

În schimb, directoarea Casei de Pensii, Cornelia Miclea, spune că instituția nu poate utiliza aplicații funcționale pentru a rezolva problemele oamenilor, mai precis ”pentru a face plăți pe diferențe”.

”Noi lucrăm pentru aplicarea noii legi pe niște sisteme care sunt atributul Casei Naționale, deci dânșii lucrează acum la adaptarea sistemului informatic pentru ca noi să putem, în teritoriu, să facem stabilirea respectiv plata acestor decizii pe care dânșii le-au primit. Nu știu dacă este vorba despre o recalculare greșită, ca să spunem că e greșită, asta trebuie să fie verificat. Nu orice care se adresează la ghișeu înseamnă că are o recalculare greșită.

Nu trebuie să se stea la coadă lună de lună. Ideea e că noi nu avem posibilitatea la ora aceasta să facem o plată automată. Nu avem această aplicație, ca noi, în fiecare lună, să putem să plătim drepturile oamenilor”, a spus Cornelia Miclea, scrie alba24.ro. 

Sursa foto: captură video

 

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Totul despre colonoscopie. Dr. Oana Dolofan: „Nu orice pacient poate face colonoscopie”