Milioane de femei din intreaga lume prefera sa isi cheltuie banii pe haine, genti si pantofi de ultima fita, decat sa ii ”arunce” pe mancare. Disperate sa achizitioneze cat mai multe articole de fashion, victimele modei se bucura ca au gasit o metoda de a-si pastra masurile la standarde de top model: mai putina cheltuiala cu mancarea, bani in plus pentru accesorii la moda.
Potrivit unui studiu publicat in Daily Mail, 32% din populatia feminina a Marii Britanii sufera de “fashiorexia” – infometare cu scopul de a economisi bani pentru haine. In plus, jumatate dintre englezoaice cheltuie lunar mai multi bani pe haine si accesorii decat pe mancare.
Un alt sondaj arata ca pana la 28% dintre femeile tinere din intreaga lume sunt de parere ca in acest mod isi mentin silueta dorita. Nici romancele nu sunt ocolite de virusul modei. In ciuda faptului ca salariul mediu pe economie este de 1.550 lei, Romania a devenit piata de desfacere a unor branduri de lux din domeniul modei, precum Louis Vuitton (o geanta clasica se vinde la preturi incepand cu 1.750 lei), Roberto Cavalli, Balenciaga, Chloe etc.
Citeste si Cea mai fitoasa cura de slabire? Shoppingul!