Prin intermediul campaniei P&G „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, initiata la inceputul lunii iulie, Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures a fost dotat cu echipamente medicale de ultima generatie, in valoare totala de aproximativ 400.000$.
In cadrul campaniei au fost deja achizitionate pentru cel de-al doilea bloc operator al Institutului, un ecocardiograf cu sonda transesofagiana pediatrica, o pompa circulatie extracorporeala, un monitor anestezie terapie intensiva si o statie de pompe volumetrice peristaltice.
De asemenea, un medic de la IBCvT se afla in prezent la specializare in cardiologie interventionala in Elvetia, cheltuielile fiind acoperite de Procter & Gamble din fondurile obtinute in cadrul campaniei. Pentru demersurile de amenajare a noului bloc operator, Procter & Gamble a donat suma de 400.000 de USD Institutului de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures inca de la inceputul campaniei.
Rezultatele campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” corespund estimarilor initiale ale Procter&Gamble, arata un audit desfasurat de Deloitte&Touch. Compania a analizat vanzarile produselor Procter&Gamble participante la campanie pentru perioada 1 iulie-31 iulie si confirma faptul ca nivelul acestora este conform prognozelor initiale ale P&G. Procter&Gamble estimeaza ca, la finalul campaniei, valoarea totala a donatiei catre Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures se va ridica la suma de 550.000 de USD.
Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, initiata de Procter&Gamble, are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor provenite din vanzarea produselor P&G pe parcursul campaniei.