Cântăreaţa de origine americană, Lana del Rey, este noua imagine H&M. Ea face reclamă creaţiilor pentru toamna – iarna 20122/2013.
Noua senzaţie a muzicii indie şi-a asociat imaginea cu marele retailer suedez H&M. Ea apare în câteva printuri având un aer retro, inspirat de anii ’60.
”Ne-am dorit o cântăreaţă style icon pentru a fi imaginea colecţiei 2012/2013 toamnă/iarnă, iar Lana del Rey a fost alegerea perfectă. Suntem de părere că reprezintă foarte inspirat felul în care vedem noi tendinţele toamnei de anul acesta. Tema campaniei este femeia modernă, feminină, cu atitudine soft. Sublinierea taliei şi scoaterea în evienţă a rotunjimilor sunt importante toamna aceasta”, a explicat PR Managerul H&M, Chloe Bowers.
Lana este de-a dreptul fabuloasă într-o ţinută retro, cu un pulover de angora roz-praf şi leggins de aceeaşi culoare. După cum se vede, ea nu a renunţat la machiajul ei emblematic, ochi de pisică, şi la coafura caracteristică, cu mult volum.
Citeşte şi: Pantalonii înfloraţi, must have de sezon
La Cannes se poartă retro: 3 actriţe care au ales coafuri în stilul anilor ’40
Tendinţe beauty 2012: feminin & elegant