Propriile traume create de sistemul de educație se activează la începutul anului școlar
Propriile traume se pot reactiva atunci când începe școala.
Diagnostic și evaluare clinică– Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România, București
Intervenții terapeutice în recuperarea persoanelor cu Tulburare de Spectru Autist. Fundamente (Aplicații terapeutice practice)-Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România și Fundația Romanian Angel Appeal, București
Relația Inteligență-nivel de școlarizare-nivel de funcționare în bolile psihice majore– Fundația Generația, Sp. Clinic de Psihiatrie „Prof. Dr. Alexandru Obregia„, București
Working creatively with Developmental Issues (Lucrul Creativ în Probleme de Dezvoltare)- Asociația Română de Psihoterapie Integrativă, European Centre for Psychotherapeutic Studies, France
Practical Applications of Integrative Psychotherapy Techniques (Aplicații practice ale tehnicilor de Psihoterapie Integrativă), Asociația Română de Psihoterapie Integrativă, European Centre for Psychotherapeutic Studies, France
Psychotherapy and the Institute for Integrative Psychotherapy and Counselling, Ljubljana
New Developments and Challenges în Psychotherapy Integration (Noi dezvoltări și provocări în Integrarea Psihoterapiei)- European Association for Integrative
Proceduri de intervenție în Psihoterapia Relațională de Cuplu– Asociația Română de Psihoterapie Integrativă, București
Strategii eficiente de Parenting-modele validate științific-Lawrence J Cohen-Frici, frământare, joc și relaxare; Asociația Multiculturală de Psihologie și Psihoterapie, București
Curiosity, Authenticity, Generosity- The 8th Biennaial European Conference of Integrative Psychotherapy–European Association for Integrative Psychotherapy, Asociația Română de Psihoterapie Integrativă, București
Puterea Prezenței Conștiente a Părintelui în Viaţa Copilului: Ataşament, Joc şi Transformare; Brainstorm: Cum să ne creștem copiii țînând cont de dezvoltarea și funcționarea creierului în perioada 0-24 de ani- Daniel Siegel, București
Psihoterapia de familie și cuplu: modele clinice validate științific– Umbrele intimității- Esther Perel; Asociația Multiculturală de Psihologie și Psihoterapie, București
Advanced Child Protection Course (Curs Avansat de Protecția Copilului)– Robin Watts, Internațional British School of Bucharest, București
Stresul, Anxietatea, Depresia (S.A.D) și complicațiile lor– Conferință Națională Interdisciplinară-Houston NPA, Institutul Român de Psihoterapie Integrativă, București
Autism și ADHD-De la evaluare și tratament la integrarea socială și școlară. Sănătatea mentală a copilului și adolescentului din perspectiva multidisciplinară - Asociația Română de Psihiatrie a Copilului și Adolescentului și Profesii Asociate, București
Competențe profesionale dobândite prin cursuri de formare profesională continuă:
Asociația”Captivi în propria minte”
Asociația”M.A.M.E”
Institutul pentru Studiul și Tratamentul Traumei
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului
Propriile traume se pot reactiva atunci când începe școala.