Tinereţea în cosmetică – revoluţia dintr-un recipient cosmetic

“Noul bate tot” este principiul ce ne guvernează viaţă, relaţiile, comunicare, alimentaţia, programul de la sala de sport şi nu în ultimul rând trusa de cosmetice. Noul în industria frumuseţii este “tinereţea”. În flacoanele de parfum noul este “arome de mâncare sau miresme inspirate de criminali în serie”.
  • Publicat:
Tinereţea în cosmetică - revoluţia dintr-un recipient cosmetic

“Noul bate tot” este principiul ce ne guvernează viaţă, relaţiile, comunicare, alimentaţia, programul de la sala de sport şi nu în ultimul rând trusa de cosmetice.

Noul în industria frumuseţii este “tinereţea”.

În flacoanele de parfum noul este “arome de mâncare sau miresme inspirate de criminali în serie”.

Imaginaţi-vă globul pământesc. Încercaţi următorul exerciţiu: ridicaţi-vă deasupra sa şi pe lângă peisajele spectaculoase observaţi mişcările de mase.

Oamenii circulă dintr-o parte într-alta a globului cu o viteză uluitoare. O dată cu ei duc şi zestrea genetică. De la an la an se înregistrează în maternităţi tot mai mulţi bebeluşi metişi. Cifrele arată că o treime din populaţia Statelor unice este formată din persoane cu origini: africane, asiatice, indiene, hispanice.

Acest fenomen se întâmplă şi în Europa evident. În termen de business asta înseamnă “noi pieţe”. Acest fapt obligă cercetătorii ce lucrează pentru companii cosmetice să găsească formule “multiculturale”. De asemenea, şi spa-urile ţin tot mai mult cont de originile clienţilor în crearea ofertelor pentru îngrijire şi înfrumuseţare.

În tot acest timp, restul populaţiei trebuie să primească noutăţi!

Tinereţea a devenit o obsesie generală. Importanţa şi dorinţa de a fi mereu tineri nu se instalează doar la cei ce au vârste ce încep cu cifrele: 4, 5, 6, ci este conştientizată chiar de la 20 de ani. De când toxina botulinică şi acidul hialuronic au căpatat “puteri”, tot mai multe persoane cu teama de bisturiu au apelat la ele.

Nu, nu vă temeţi bisturiul nu revine la modă ci în top sunt “soluţiile” din seringi alături de aparate ultraperformate. În aceste moment ele schimbă “faţa” lumii. Rămâne în fruntea clasamentului Dermapen – dispozitiv ce arată ca un stilou ce are 12 ace fine şi care înlătură celulele moarte din derm, stimulează formarea celulor noi, a colagenului. Ajută la umplerea ridurilor fine şi a ridurilor adânci, estomparea cicatricilor lăsate de acne, estomparea petelor şi a intensităţii rosaceei (forme neinflamate).

Rămânem tot la capitolul tinereţe. Din ce în ce mai mulţi oameni înţeleg că pentru a-şi păstra tinereţea, strălucirea, elasticitatea pielii nu este de ajuns doar să apeleze la creme ori la medicul dermatolog ci şi la nutriţionist. Ca şi expunerea la soare, gradul de poluare al mediului, moştenirea genetică, rezistenţa la stres, dieta constitue hrană pentru piele. Până la urmă, suntem ceea ce mâncăm! Evident, hrana naturală, hrana bio şi hrana ce aparţine anotimpului şi zonei geografice de care aparţinem rămân printre recomandările specialiştilor în nutriţie. Sau a “nutri-dermatologilor” că tot vorbim despre adaptare.

Bineînţeles, nu este important doar cum arată pielea ci şi cum miroase. Dacă la capitolul ingrediente natural folosite de către industria parfumurilor ne-am calmat de mult timp, laboratoarele producând în eprubete orice mireasmă din natură cu costuri infinit mai mici, de ce să nu mirosim precum brânza cu mucegai (parfum lansat de compania Shiloton Blue Cheese pe motiv că este greu să te uite cineva dacă miroşi astfel), sau să nu împarţi în jurul tău arome morbide (vezi parfumul lansat de NBC inspirat de celebrul criminal în serie “Hannibal Lecter”).

Urmărește CSID.ro pe Google News
Mădălina Drăgoi - Editor
 Senior Editor si Fashion Stylist Acum ceva timp, mă aflam la Atena, la o conferinţă internaţională despre frumuseţe şi industria de profil. În sală erau jurnaliste din toată Europa. Reprezentau în special presa glossy. Multe dintre ele erau parcă scoase din paginile revistelor pentru ...
citește mai mult