Totul despre modelling

Manechinele sunt niste femei foarte frumoase care promoveaza imbracaminte si accesorii pentru toti cei care sunt interesati de moda.
  • Publicat:
Totul despre modelling
Totul despre modelling

Manechinele sunt niste femei foarte frumoase care promoveaza imbracaminte si accesorii pentru toti cei care sunt interesati de moda. In demersul lor, aceste fete fac reclama produselor pe care le prezinta, fara sa se foloseasca de limbaj. Elementele-cheie in prezentarile de moda sunt statura si aparitia, miscarile si unduirile trupului.Ce iti trebuie pentru a deveni manechin?


Modelele pentru prezentari de moda au in general intre 15 si 22 de ani, desi varsta cat mai frageda pare sa fie noua tendinta in domeniu. Aceasta ocupatie nu este una durabila in timp; se stie ca agentille prefera sa investeasca in modele cat mai tinere, pentru succesul contractelor ulterioare. Pentru a deveni manechin, fetele trebuie sa aiba picioarele lungi, sa fie inalte, suple. Inaltimea minima admisa este de aproximativ 175 de cm, dar preferintele agentiilor difera. Statura trebuie sa fie armonioasa. De asemenea, persoana trebuie sa aiba o prezenta placuta si un fizic bine proportionat. In ziua de astazi, modelele sufera de obsesia de a fi cat mai suple, de aceea se ajunge uneori chiar la anorexie. Pentru cele care isi doresc o cariera in modelling, este bine de stiut ca alimentatia echilibrata, miscarea si o viata activa sunt ingredientele cheie pentru a reusi.

Ce tipuri de modelling exista?
Prezentarile de moda- Aceste manechine apar in show-rile creatorilor si in reviste celebre. Ele reprezinta un procent foarte mic din totalitatea manechinelor din industrie.

Reclamele- Categoria care ocupa o mare parte din industria modelling-ului, este de multe ori inteles gresita de catre cele mai multe modele. Pentru a aparea in reclame, foarte importanta este maniera in care reusesti sa transmiti emotii, maniera prin care expresiile devin la fel de insemnatate ca si calitatile fizice, si nu doar frumusetea.  Chiar si o persoana obisnuita poate ajunge sa apara intr-o astfel de productie publicitara.

Promotiile- Ele promoveaza diverse produse si sunt o forma de marketing din ce in ce mai intalnita. Conteaza foarte mult capacitatile de comunicare si interactiune cu oamenii, insa si aspectul fizic are o oarecare importanta.

 

Articol exclusiv online

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandări: