Kandia, ciocolata cu unt
pur de cacao, este acum atat de valoroasa incat trebuie pastrata in
seif. Incapand cu luna octombrie, toate produsele Kandia iti pot
aduce zeci de primii in bani, zilnic, precum si posibilitatea
castigarii marelui premiu oferit la finalul
campaniei.
Campania Kandia din aceasta toamna este gandita pentru a crea o
conexiune directa intre consumator si produs, urmand programului
educational demarat la inceputul anului, prin care Kandia si-a
propus sa educe consumatorii cu privire la consumul de ciocolata si
a beneficiilor principalului ingredient, untul pur de cacao.
Regulamentul promotiei prevede ca prin trimiterea unui SMS sau
inregistrarea pe website-ul promotional a codului unic aflat in
interiorul ambajalelor promotionale ai sansa sa castigi numeroase
premii in bani. Campania se desfasoara intre 1 Octombrie si 30
Noiembrie si sunt admise doar produse care poarta insemnele
promotiei cu codul unic inscriptionat in interiorul
ambalajului.
Premiile sunt acordate saptamanal, pe toata durata promotiei: cate
43 de premii zilnice (de luni pana vineri) in valoare de 1000 lei
precum si marele premiu de la finalul campaniei acordat prin
tragere la sorti si care va fi in valoare de 100.000 lei.
Produsele participante sunt 7 tipuri de ciocolata: Kandia amaruie
55%, Kandia amaruie 75%, Kandia cu lapte, Kandia cu alune, Kandia
crema Tiramisu, Kandia crema fragi precum si Kandia cu crema de
frisca si biscuiti. Pe langa acestea, participa la promotie si 3
sortimente de Kandia praline cu crema de caramel, crema de alune si
Kandia praline cu alune intregi si crema de alune.
Promotia Kandia este insotita de o campanie TV precum si de un
website dedicat promotiei, www.kandiaseif.ro, prin care consumatorii pot
intra in concurs si pot afla toate detaliile promotiei, precum si
lista castigatorilor.
Sloganul promotiei este „Mai mult bun pentru tine, mai
multe sanse de castig”, si pe langa canele de comunicare
clasice, campania este sustinuta si prin materiale de semnalizare
dispuse in magazinele de tip traditional.