Un decor de poveste, colinde pe fundal şi o lumânare cu miros de… mâncare – ce spuneţi de cel din urmă detaliu? Vi se pare ciudat? Aşa şi este!
Reprezentanţii unui mare lanţ de fast-food din Noua Zeelandă au inventat o lumânare parfumată inedită, ce va fi oferită cadou în urma unui concurs organizat pe reţeaua de socializare Instagram, în cadrul unei campanii de promovare a unor calendare cu tematică de Crăciun. Şi ce parfum…
Lumânarea cu miros de pui prăjit poate fi câştigată de participanţi dacă aceştia publică sub fotografia cu pricina un comentariu în care numesc alte produse ale brandului respectiv, ale căror imagini şi-ar dori să le vadă pe Instagram, informează telegraph.co.uk.
Însă lumânarea cu parfum de mâncare pare să aibă un aşa mare succes la clienţii acestui fast-food, încât unii sunt dispuşi să ofere chiar şi 70 de dolari pentru a avea în locuinţe acest obiect decorativ insolit.
Brandul nu este la prima „abatere” de acest gen. La începutul acestui an, compania americană a lansat pe piaţă o loţiune de protecţie solară cu miros de pui prăjit, iar reprezentanţii lanţului de fast-food din Hong Kong au lansat un sortiment de lac de unghii comestibil cu aromă de pui prăjit.
Ce părere ai despre această găselniţă? Ţi se pare o idee bună ca în locuinţa ta să miroasă ca într-un fast-food? Noi am prefera mirosul de portocale şi cozonac proaspăt scos din cuptor!