Trendurile în alimentaţia sănătoasă pentru 2020

Whole Foods şi-a lansat previziunile pentru 2020 în privinţa tendinţelor alimentaţiei sănătoase.
  • Publicat:
Trendurile în alimentaţia sănătoasă pentru 2020

Whole Foods şi-a lansat previziunile pentru 2020 în privinţa tendinţelor alimentaţiei sănătoase. Anul trecut a prezis o creştere a consumului de cannabis, a ambalajelor ecologice şi a cărnii false. Compania prezice acum o creştere a berilor fără alcool, apelor carbogazoase şi ceaiurilor. De asemenea, va creste consumul de diverse seminţe şi tipuri de unturi in afară de cele obişnuite ca untul de arahide, până la a include seminţele de pepene verde sau seminţele de dovleac. Whole Foods a declarat că s-a mărit cererea produselor din carne dar care încorporează ingrediente din plante.

Băuturi fără alcool

Whole Foods afirmă că înregistrează o creştere a consumatorilor care caută alternative „fără alcool” pentru băuturile lor. Multe dintre brandurile de băuturi încearcă să re-creeze arome de cocktail clasice, folosind metode de distilare folosite în mod obişnuit pentru alcool, creând de exemplu o alternativă la lichiorul menită să fie folosită într-un mix de băuturi mai degrabă decât cu o băutură în sine.

Untul de fructe oleaginoase

Untul din fructe oleaginoase a dominat piaţa până acum, cel de arahide şi cel de migdale fiind principalele favorite, dar  Whole Foods anticipează creşterea pe piaţă a unor produse mai obscure, precum untul de seminţe de pepene verde sau  untul de seminţe de dovleac.
Aceste produse noi vor fi consumate mai ales de persoanele care urmează o dietă keto sau vegană, putând fi folosite pe alimente precum biscuiti, legume şi pâine prăjită.

Amestecuri de carne şi ingrediente vegetale

Cererea de alimente pe bază de legume, cereale şi vergeţuri dar care arată precum carnea este uriaşă datorită dezvoltării unor companii precum Beyond Meat şi Food Impossible. Deşi Whole Foods recunoaşte această tendinţă, este de părere că în acelaşi timp produsele pe baza unui amestec de carne şi ingrediente vegetale va fi în creştere.

Asta de va întâmpla deoarece producătorii de carne şi mezeluri nu vor dori să fie excluşi din trendul vegetarian dar nici nu se vor reprofila către produse vegetariene. Brandurile axate pe produsele din carne sunt capabile să-şi adauge propria lor marcă în această tendinţă bazată pe ingrediente din plante, pentru a potoli febra consumatorilor dornici să fie cât mai sănătoşi.

Gustarea de la frigider

Consumatorii sunt din ce în ce mai conştienţi în privinţa alimentelor pe care le consumă şi se concentrează mai mult asupra ingredientelor folosite în produse înainte de a le cumpăra.
Acest lucru a încurajat mărcile să îşi modifice ingredientele pentru a oferi opţiuni „proaspete”, chiar şi atunci când vine vorba de o gustare. „Cuvântul cheie este„ proaspăt” în această nouă generaţie.

Lanţurile de magazine sugerează că alimentele ca supele vor deveni mult mai populare pentru gustări, precum şi batoanele de cereale care vor fi făcute pentru a fi depozitate în frigidere pentru a păstra toate ingredientele proaspete şi a scăpa de ingredientele procesate precum conservanţii.

Idei inovatoare pentru prânzul copiilor

Copiii sunt din ce în ce mai aventuroşi când vine vorba de alimentele pe care le mănâncă, o tendinţă remarcată în mare parte de Whole Foods. Compania prevede alegeri interesante făcute de copii şi de părinţii lor atunci când vine vorba de pachetul de prânz pentru şcoală.
Whole Foods a afirmat că opţiuni precum chiftele din somon şi pungi cu piure de somon ar putea câştiga teren în rândul copiilor atunci când îşi aleg mâncarea pentru pachetul de prânz.

Zaharuri nu atât de simple

Sigur, există zahăr. Dar pentru cei care doresc dulce în afara variantelor obişnuite, cum ar fi zahărul, stevia, mierea şi siropul de arţar, mai sunt multe de ales pentru nevoile tuturor, la gătit, coacere, ceai sau cafea, a explicat raportul.
Produse precum melasa de rodie şi nectarul de cartofi dulci ar putea fi un nou mod sănătos pentru ca oamenii să-şi îndulcească mâncărurile şi alte alimente anul viitor, fără a folosi îndulcitorii standard.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Mihaela Arsene
Am intrat in domeniul presei scrise dintr-o intamplare, in 1995, dar pasiunea pentru acest domeniu s-a nascut odata cu prima revista pe care am condus-o, o revista de frumusete. Apoi am lucrat la Avantaje, iar odata cu aparitia internetului m-am dedicat online-ului si dezvoltarii site-urilor. Sanatatea, ...
citește mai mult
Ceai Rooibos: beneficii pentru slăbit
Ceai Rooibos: beneficii pentru slăbit