Cel mai căutat preparat culinar din lume se află în Japonia. Cine dorește să comande o cutie de crochete de vită Kobe congelate de la Asahiya, o măcelărie administrată de o familie din orașul Takasago, Japonia, trebuie să aștepte livrarea în jur de 43 de ani.
Nu este o glumă! Cei care vor să guste din produsul-vedetă trebuie să aștepte aproximativ 43 de ani pentru a le primi acasă. Lista de așteptare este atât de mare, încât unii au renunțat la curiozitatea de a gusta din preparatul culinar. Mai precis, este vorba despre crochete de vită Kobe, pregătite special la o măcelărie din orașul japonez Takasago.
Măcelăria a fost fondată în anul 1926, însă proprietarii au decis să prepare delicioasele crochete din vită Kobe după cel de-al Doilea Război Mondial.
„Am început să ne vindem produsele prin magazine online în 1999. În acel moment, am oferit crochete extreme ca eșantion.”, a precizat patronul măcelăriei, scrie CNN.
Abia în anul 2000, aceste crochete făcute din cartofi și carne de vită au devenit celebre pe internet. De atunci, cumpărătorii sunt nevoiți să aștepte enorm de mult pentru a savura acest produs culinar.
„Am vândut crochetele la prețul de 270 JPY (1,80 USD) pe bucată… Numai carnea de vită din ele costă aproximativ 400 JPY (2,70 USD) pe bucată. Am făcut crochete la prețuri accesibile și gustoase care demonstrează conceptul magazinului nostru ca o strategie prin care clienții se bucură de crochete și apoi speră că vor cumpăra carnea noastră de vită Kobe după prima încercare.”, a precizat Shigeru Nitta.
Inițial, măcelăria a început să producă doar 200 de crochete pe săptămână. Crochetele se gătesc doar cu carne de vită Kobe și au prins foarte bine la public. Produsul congelat a devenit atât de popular, încât s-a întocmit chiar și o listă de așteptare, care a ajuns deja la 43 de ani.
Citește și: Mihaela Bilic aruncă bomba! „Teoria cu cele 3 mese pe zi a venit la pachet cu obezitatea”
„Am încetat să le mai vindem în 2016, pentru că lista de așteptare era de peste 14 ani. Ne gândeam să oprim comenzile, dar am primit multe apeluri prin care ni se cerea să le vindem în continuare”, a mai declarat Shigeru Nitta, proprietarul măcelăriei.
A decis să reia vânzarea crochetelor în 2017, crescând și prețurile. În plus, Shigeru Nitta a început să facă 200 de crochete pe zi, în loc de 200 pe săptămână. El a declarat că nu vrea să angajeze oameni și să facă mai multe chochete, mai ales că le vinde la un preț mult mai mic decât al cărnii.
Sursa foto: pixabay