Cele mai ciudate lucruri pe care oamenii le-au uitat în camera de hotel: „Este fascinant ce lasă în urmă”

O companie de turism a dezvăluit topul celor mai ciudate lucruri lăsate în camerele de hotel în ultimul an, iar obiectele pe care călătorii le-au uitat sunt destul de neobișnuite.
  • Publicat:
Cele mai ciudate lucruri pe care oamenii le-au uitat în camera de hotel:

În timp ce majoritatea dintre noi putem uita lucruri obișnuite precum periuța de dinți sau încărcătorul telefonului, rezultatele acestui sondaj dezvăluie că există o mulțime de călători care par să uite lucruri cu adevărat neobișnuite în camerele de hotel.

Care sunt cele mai ciudate obiecte uitate de turiști în camerele de hotel

„Personalul hotelului a fost rugat să își împărtășească experiențele și să documenteze obiectele lăsate în urmă de oaspeți într-o anumită perioadă”, a declarat pentru HuffPost Melanie Fish, șefa departamentului global de relații publice al Hotels.com.

„Să fim sinceri: este fascinant ce lasă oaspeții în urmă. Una dintre cele mai surprinzătoare constatări a fost varietatea mare de articole lăsate în urmă, de la obiecte de zi cu zi, cum ar fi încărcătoarele și hainele, la articole mai neobișnuite, cum ar fi instrumentele muzicale și chiar rochiile de mireasă. O altă concluzie surprinzătoare a fost valoarea emoțională atașată multora dintre aceste obiecte – una este să-ți iei cu tine șopârla iubită, dar să o lași în urmă este șocant”, a adăugat Fish.

Pe lângă șopârlă, lista celor mai neobișnuite 10 lucruri pe care oaspeții le-au lăsat în urmă include un pui, un dinte, un ceas Rolex, țevi de construcții și teancuri de bani. Raportul menționează, de asemenea, un aparat de gătit orez, un blender, două mulaje complete de picioare și un ceas de 6 milioane de dolari.

În ceea ce privește cele mai frecvent uitate 10 obiecte, acestea sunt unele foarte familiare, cum ar fi încărcătoare, adaptoare, machiaj, articole de toaletă și haine murdare.

„Cercetările noastre cu partenerii noștri hotelieri au fost interesante, iar unele dintre obiectele pierdute și găsite sunt neobișnuite, dar ne bucurăm să vedem că clienții noștri s-au simțit bine”, a încheiat Melanie Fish.
Fish a mai precizat că, de obicei, contactează oaspeții în cazul în care ceva este uitat în camerele lor de hotel. În cazul în care nu sunt colectate în termen de trei luni, acestea sunt donate fundațiilor în nevoie.

Sursă foto: Shutterstock.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu - Web-Editor
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ei bine... acum Alice este ...
citește mai mult