Revista The One lansează campania „Iac-aşa e ia mea!” prin care le îndeamnă pe cititoarele revistei ca în data de 17 mai să poarte o ie, oriunde s-ar afla.
„De la Londra la Iaşi, de la Madrid la Craiova, de la New York la Sibiu, hai să vedem cum arată frumuseţea în româneşte”, le spune revista The ONE cititoarelor sale.
Mândre de iile lor, mai multe vedete au răspuns provocării lansate de campania The One şi au dezvăluit poveştile tradiţionalelor bluze româneşti pe care le poartă: http://www.one.ro/fashion/iac-asa-e-ia-mea
Mai multe informaţii despre campanie găsiţi pe www.one.ro şi pe pagina de Facebook The One – https://www.facebook.com/TheONEpage
Campania „Iaca-aşa e ia mea!” este lansată cu ocazia împlinirii a nouă ani de existenţă a revistei The One şi aniversarea a 100 de ediţii. Andreea Esca, directorul editorial al publicaţiei, mărturiseşte în editorialul din revistă: „The One este pentru noi o pasiune, o aventură, un mod de a trăi. Un proiect 100% românesc, care a demonstrat că valoarea, frumosul, talentul nu au limite sau naţionalităţi”.
Ediţia aniversară a The One sărbătoreşte 100 de numere de stil, creativitate, strălucire şi spectacol. Revista îşi invită cititorii să redescopere fotografiile memorabile şi personajele fascinante care au inspirat de-a lungul celor nouă ani pictorialele şi materialele din paginile revistei.