Mircea Bravo a surprins cu dezvăluirile sale despre podoaba capilară. Vloggerul se spală la câteva săptămâni pe cap, doar atunci când merge la tuns.
În vârstă de 37 de ani, pe numele său real Mircea Popa, Mircea Bravo este astăzi unul dintre cei mai îndrăgiți creatori de conținut. După ce și-a câștigat notorietatea în online, Mircea Bravo s-a îndreptat, din anul 2022, către producția de filme, iar peliculele sale înregistrează un succes deloc de ignorat.
Invitat în emisiunea „40 de întrebări cu Denise Rifai”, Mircea Bravo a făcut dezvăluiri atât din cariera sa, cât și din viața lui personală. A uimit când a mărturisit un detaliu neașteptat despre îngrijirea sa. Acesta a spus că se spală extrem de rar pe cap, la câteva săptămâni.
„De cât timp nu v-ați mai spălat pe cap?”, l-a întrebat Denise Rifai.
Mircea Bravo a și răspuns: „Aici e o chestie mai specială… în weekend m-am tuns și cu ocazia aia m-am spălat, dar înainte am avut vreo 3 săptămâni de când nu m-am mai spălat pe cap. De obicei mă spăl numai în momentul în care mă tund.
Eu consider că am un păr sănătos, un păr bogat, am prieteni care se spală zilnic, încep să chelească și cumva primesc combustibil pentru teoria mea, faptul că sunt bine, sunt mulțumit cu părul meu și am fost odată la stilist și i-am explicat teoria mea și i-am spus: ‘Ți-ai dat seama că nu m-am spălat de tura trecută, de când am fost la tine?’, și a spus: ‘Nu cred!’. Acum, așa că la 37 de ani, am un păr bogat, n-aș schimba această teorie a mea. (…)
La început a crezut că glumesc (n.r. soția lui), după a văzut că-s serios și după într-adevăr a zis: ‘Într-adevăr, nu miroase urât. E pur și simplu ce ne imaginăm noi’. Nu stau într-un loc în care să miroasă a prăjeală sau ceva, umblu în locuri mișto, așa că părul meu nu miroase urât și acum probabil se simte că-s super ok”.
Mircea Bravo, cunoscut în special datorită activității sale în mediul online ca creator de conținut comic, a devenit un nume important în peisajul divertismentului din România. Până la finalul anului 2023, cariera sa s-a concentrat în mare parte pe producția de videoclipuri de comedie pe platforme precum YouTube și Facebook, dar a făcut și trecerea către cinematografie. A lansat filmul „Mirciulică”, „Nunt pe bani”, „Moartea în vacanță”, iar în curând se pregătește pentru fimările la a patra peliculă.
Foto: Facebook, Kanal D