Vodafone, BRD Groupe Societe Generale si Xerox, printre companiile care se alatura distribuirii afiselor campaniei „De ce iubesc Romania”

Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox, Inga Media, Indoor Media, Phoenix Media si Kepi Consult s-au alaurat in efortul de distribuite a afiselor campaniei De ce iubesc Romania, lansata simultan de PRO TV, Gandul, ProSport, Sport.ro, ZIARUL FINANCIAR si Mediafax.
  • Publicat:
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale si Xerox, printre companiile care se alatura distribuirii afiselor campaniei
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale si Xerox, printre companiile care se alatura distribuirii afiselor campaniei "De ce iubesc Romania"

Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox, Inga Media, Indoor Media, Phoenix Media si Kepi Consult s-au alaurat in efortul de distribuite a afiselor campaniei De ce iubesc Romania, lansata simultan de PRO TV, Gandul, ProSport, Sport.ro, ZIARUL FINANCIAR si Mediafax. Prin intermediul campaniei, romanii sunt indemnati sa spuna celor din jur, acasa si in tarile in care locuiesc acum, ce anume ii face mandri de tara lor.

Afisele au fost realizate de catre echipa Graffiti BBDO: Mihai Gongu, Creative Director si copywriter, si Adi Ghita, Art Director.

Astfel, Vodafone si BRD Groupe Societe Generale vin in intampinarea acestei initiative si ii incurajeaza pe angajatii din toata tara ca in perioada 1- 4 decembrie 2011 sa posteze afisele De ce iubesc Romania in toate magazinele si sucursalele celor doua companii.

Xerox se alatura campaniei prin printarea afiselor pe care redactorii Gandul, alaturi de angajatii Graffiti BBDO, le vor imparti in Bucuresti, de 1 decembrie.

De asemenea, afisele De ce iubesc Romania, in format animat, vor aparea atat in retelele Indoor Media si Inga Media, cat si pe panourile publicitare video outdoor (tv screenurile) detinute de Inga Media si Phoenix Media.

Pana acum, la 4 zile de la inceperea campaniei, mai mult de 17.000 de utilizatori au descarcat afisele de pe site-ul www.deceiubescromania.ro . Peste 3000 de utilizatori au dat like si au comentat pe www.facebook.com/deceiubescromania.

S-au intregistrat sute de mesaje pe cabina PROTV virtuala de pe www.protv.ro . Mii de romani si-au schimbat profilul de pe facebook cu aplicatia creata de PRO TV, intre care vedetele Loredana, Andra si Catalin Maruta, Alexandra Stan si Inna.

Distributia afiselor si mesajelor in Romania va contribui si la viralizarea lor catre romanii din strainatate, care sunt invitati maine, de 1 decembrie, sa descarce afisele de pe www.deceiubescromania.ro , sa le printeze acasa si sa le afiseze intr-un loc vizibil, unde este permis afisajul. Tot ei sunt incurajati sa se fotografieze sau sa se filmeze cu afisul si sa incarce imaginile pe site-ul campaniei, pentru a da un exemplu si curaj si altora.

Citeste si: Voi de ce iubiti Romania?

Urmărește CSID.ro pe Google News
Elena Nistor
Elena Nistor este redactor colaborator al site-ului “Ce se întâmplă, doctore?”, articolele sale fiind dedicate sănătăţii şi sexualităţii. Temele pe care le abordează Elena Nistor se bucură de mare succes în rândul celor care îşi doresc să afle informaţii utile în ceea ce priveşte ...
citește mai mult
Exercitii à la Aniston
Exercitii à la Aniston