PRO TV, Gandul, ProSport, Sport.ro, ZIARUL FINANCIAR si Mediafax lanseaza simultan „De ce iubesc Romania”, o campanie virala prin care romanii sunt indemnati sa spuna celor din jur, acasa si in tarile in care locuiesc acum, ce anume ii face mandri de tara lor.
Campania se desfasoara pe www.deceiubescromania.ro, unde utilizatorii sunt invitati sa descarce unul dintre afisele campaniei, sa il printeze si apoi sa il lipeasca intr-un loc vizibil, unde este permis afisajul si sa se fotografieze sau filmeze cu el.
Vor arata tuturor oameni nascuti in Romania si care au schimbat prin inventiile si inovatiile lor lumea. Se vor transforma astfel in purtatori de mesaj, in romani mandri de tara lor si de valorile romanesti.
Fotografia sau filmul se posteaza apoi pe site si astfel va fi vazuta de o lume intreaga. Romanii sunt invitati astfel sa participe la cea mai mare campanie de publicitate outdoor din Europa.
Tot pe www.deceiubescromania.ro utilizatorii isi pot inregistra mesajul despre Romania cu telefonul mobil sau cu webcam-ul si apoi posta pe Youtube. In plus, pot comenta si uploada poze si pe Facebook. Toate acestea vor ajunge prin intermediul site-ului in vazul tuturor.
Campania „De ce iubesc Romania” reuneste si povestile unor straini care au ajuns in Romania, s-au indragostit iremediabil de ea si acum vorbesc despre experientele lor din tara noastra, fiind si ei la randul lor purtatori de mesaj si sustinatori ai brandului de tara.
De 1 decembrie romanii sunt romani.
Afisele campaniei au fost realizate de catre echipa Graffiti BBDO: Mihai Gongu, Creative Director si copywriter, si Adi Ghita, Art Director.