Lensa.ro lansează, în luna septembrie, programul de reînnoire a ochelarilor de vedere pentru clienții din România. Campania se va desfășura începând cu data de 01.09.2021, ora 09:00 și până la 30.09.2021, ora 08:59.
Așadar, de la 1 septembrie începe o cincea ediție a programului de reînnoire a ochelarilor de vedere!
Ce trebuie să faci? Vino într-unul din showroomurile Lensa, îți schimbi ochelarii de vedere vechi (rupți, stricați etc.) cu unii noi și primești vouchere în valoare totală de 500 de lei.
Intri pe Lensa.ro și completezi formularul de înscriere, durează mai puțin de două minute.
Dacă nu ți-ai ales încă modelul preferat pentru noii tăi ochelari, este momentul să o faci.
Dacă ai o prescripție mai veche de un an, te poți programa la o consultație gratuită aici.
În baza prescripției, înregistrăm comanda noilor tăi ochelari – pentru care aplicăm un voucher Rabla.
Te anunțăm prin SMS când noua ta pereche de ochelari este gata.
Important: Poți intra în posesia voucherelor doar dacă îți faci o nouă pereche de ochelari de vedere. Doar așa poți folosi un voucher Rabla pentru noii ochelari. De asemenea, poți participa cu mai multe perechi de ochelari la programul Rabla.
În program se pot înscrie mai multe persoane de pe aceeași adresă de e-mail, dar este important să menționezi numărul total de perechi de ochelari de vedere pe care îi vei lăsa în showroomul nostru.
Beneficiarii Rabla primesc vouchere în valoare totală de 500 de lei, adică 5 vouchere de 100 de lei. Fiecare voucher în valoare de 100 de lei poate fi folosit în showroomuri și pe Lensa.ro pentru comenzi de minimum 300 de lei. Acestea nu se cumulează și nu se pot preschimba în bani sau în alte beneficii.
În 2020, aproximativ 38.000 de persoane s-au înscris în programul „Rabla la ochelari”, dintre care 70% au fost femei și 30% bărbați. Circa 27% au fost tineri cu vârsta între 18-29 de ani, 23% au avut între 30 și 39 de ani, în timp ce 20% au avut între 40 și 49 de ani.
În sprijinul programului „Rabla la ochelari”, Lensa continuă seria de consultații gratuite de determinare a dioptriilor. Această activitate, care continuă și în 2021, se îmbină perfect cu programul „Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.
Clienții care aleg să vină în magazinele fizice Lensa vor beneficia de determinarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului „Rabla la ochelari de vedere”, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari.
Programul „Rabla la ochelari” se derulează exclusiv offline, în showroomurile Lensa din București, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara.
Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a oferit anul trecut peste 110.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează peste 200.000 consultații.
Cele mai des întâlnite probleme ale purtătorilor de ochelari, pe care Lensa dorește să le conștientizeze prin programul “Rabla la ochelari”, sunt:
Showroomurile Lensa au cel puțin două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact expuse. Prin această campanie „Rabla la ochelari de vedere”, Lensa dorește sprijinirea românilor să vadă bine și oferă verificarea acuității vizuale gratuit în showroomurile Lensa, între 1 și 30 septembrie 2021.
În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.).
Se pot personaliza și în funcție de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).
Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității, pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).
Atât în showroomul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere și de contact are furnizori importanți în portofoliu precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.
Brandul românesc Lensa.ro, fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, după opt ani se situează printre cei mai mari jucători pe piața de optică din România. Până în prezent, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii ajung la 800.000 euro.
În magazinele Lensa se fac peste 200.000 de comenzi anual. După 8 ani de la înființare, Lensa.ro a acumulat peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În toată această perioadă au fost oferite 225.000 de consultaţii.