Campania nationala antifumat, a carei imagine este Mihaela Radulescu, va debuta astazi si va tine pana la sfarsitul lunii ianuarie.
Mihaela a fost aleasa ca imagine a campaniei, in urma unei licitatii desfasurate la Ministerul Sanatatii. Cu toate ca artista si-a oferit serviciile gratuit, Ministerul Sanatatii s-a lasat greu convins de conceptul campaniei – Mihaela, imbracata doar in chiloti rosii si camasa alba.
Pe langa faptul ca nu a cerut bani, asa cum se obisnuieste, Radulescu a contribuit cu 12 000 de euro din propriul buzunar, pentru a finanta o parte din cheltuielile de productie. Pentru ca doamnele din minister sunt neincrezatoare si sunt de parere ca diva "mai trage un fum" din cand in cand, Mihaela s-a angajat sa plateasca despagubiri uriase, in cazul in care e prinsa fumand.
Imaginea mult prea sexy afisata de Mihaela nu este pe placul celor din minister. Din dorinta de a atrage atentia fumatorilor s-a imbracat sumar, avand in vedere ca directiile campaniei sunt urmatoarele: fumatul creeaza impotenta si distruge feminitatea:
" Ideea principala a campaniei este sa te puna pe ganduri ca mai bine faci sex, mai bine gasesti cu totul si cu totul alte placeri in viata decat sa fumezi. Sloganul campaniei pleaca exact de aici: "Fumatul chiar este singura ta placere?".
Asta o sa vedeti pe toate panourile din tara si din Bucuresti cu mine, ce-i drept in lenjeria asta foarte sexy. Sper ca oamenii foarte inteligenti si foarte destupati nu numai la minte, dar si la imaginatie, vor intelege ca aceasta e singurul motiv pentru care ma aflu in aceasta ipostaza", a declarat Mihaela Radulescu.