Campania „Nu rasismului” pe care ProSport a iniţiat-o după atacul unui suporter asupra brazilianului Wellington în timpul partidei Concordia Chiajna – Rapid a trecut graniţele sportului.
Ecourile campaniei de combatere a rasismului de pe stadioanele din România i-a determinat pe patru dintre artiştii „HaHaHa Production”, casa de producţie înfiinţată de Smiley, să se alăture cauzei. Cabron, Speak, Dorian şi Peter Pop au transmis mesaje pentru suporterii români.
VIDEO cu mesajele transmise de Speak, Dorian, Peter Pop şi de Cabron
Un rapper extrem de apreciat în România s-a alăturat recent campaniei. DOC a lansat în premieră naţională pe site-ul ProSport noul său videoclip şi, cu această ocazie, şi-a arătat susţinerea faţă de campania „Nu rasismului”.
În semn de protest faţă de lipsa de reacţie a oficialilor FRF, LPF şi a oamenilor de fotbal la adresa cazului de rasism ce l-a avut drept victimă pe Wellington, ProSport a lansat o campanie de combatare a rasismului pe stadioanele din România. În fapt, este o adaptare a unei campanii UEFA în care fotbalişti şi antrenori cunoscuţi, de toate rasele şi religiile, – ştiţi probabil clipul cu Messi, Cavani, Seedorf, Cristiano Ronaldo şi Ribery din serile de Champions League – spun “No to Racism!”.
Cluburile importante şi foşti sau actuali jucători de fotbal şi sportivi din România sunt invitaţi să se alăture. Pe cei care sunt prea ocupaţi îi asigurăm că nu vor pierde decât 30 de secunde pentru a arăta că le pasă. Important este ca fiecare dintre noi să-şi dorească să poată merge pe stadion fără riscul de a fi îngrozit de gesturi sau scandări deplasate.