Trei milioane de români, adică aproape 1 din 5 români care locuiesc în ţară, şi un milion de turişti străini au vizitat Therme în cei patru ani de la deschiderea complexului termal din nordul Bucureştiului. Capitala este astfel, de 4 ani, pe harta europeană şi mondială a turismului de wellness şi relaxare.
Therme, cel mai mare centru de relaxare şi wellness construit greenfield din Europa dar şi cea mai exotică destinaţie din România 365 de zile pe an, atrage turişti nu doar din Bucureşti sau din alte oraşe ale ţării ci şi multi turişti străini, peste 25 % dintre clienţii centrului provenind din ţări precum Italia, Bulgaria, Israel, UK, Germania sau SUA.
Odată cu deschiderea Therme, Bucureştiul a devenit una dintre cele mai importante atracţii din zona turismului de relaxare şi wellness, alături de prima şi cea mai veche capitală termală atestată istoric, Roma.
Capitala României se află pe primul loc în topul destinaţiilor turistice din Europa cu cel mai mare potenţial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinaţii Urbane 2019, cu peste 1,4 milioane de turişti care au apelat la serviciile de cazare. Astfel, Therme se află în top pe lista locurilor de vizitat din România, atât a turiştilor cât şi a publicaţiilor străine precum TripAdvisor şi Culture Trip care recomandă Therme atât pentru unicitatea experienţei dar şi pentru petrecerea sejurului în România.
Wellness-ul este un trend global în continuă creştere determinat de nevoia oamenilor de a-şi recăpăta echilibrul între viaţa profesionala şi cea personală, dedicând mai mult timp pentru relaxarea şi bunăstarea individuală. Global Wellness Institute afirmă că economia globală din jurul wellness-ului creşte de două ori mai rapid comparativ cu rata creşterii economice.
“Şi la nivel local, din ce în ce mai mulţi români adoptă un stil de viată sănătos, incluzând în program cel puţin o vizită săptămânală la Therme pentru a se bucura de facilităţi, cele mai apreciate fiind saunele, peeling-urile şi activităţile din piscinele cu ape minerale. Generatia Y este segmentul de vârstă cu cel mai ridicat interes pentru echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională, iar acesta lucru se observă prin creşterea vizitelor şi frecvenţei în zona Elysium, a declarat Robert Solomon, Director Operaţional Therme Bucureşti.
Apetitul turiştilor români pentru destinaţii exotice a crescut considerabil. În ultimii ani, românii şi-au crescut bugetele de vacanţă, călătoresc mai des iar curiozitatea de a descoperi continente şi culturi noi i-a condus spre destinaţii exotice.
‘’Suntem încântaţi să fim aleşi ca destinaţie de relaxare şi wellness de peste patru milioane de români şi străini, în doar patru ani de activitate. Ce ne bucură şi mai mult este că am atras atenţia turiştilor asupra Bucureştiului, plasând capitala pe harta celor mai populare destinaţii de wellness. Am constatat că românii au un apetit din ce în ce mai mare pentru cultura exoticului dar şi a activităţilor sănătoase. Tocmai de aceea am dezvoltat programe de wellness şi activităţi ce îmbină experienţele culturale inedite cu preparate şi activităţi de care au parte în vacanţe, chiar la ei acasă”, a declarat Andrada Seitan, Director Comunicare Therme Bucureşti.
În cei patru ani de activitate, Therme a pus la dispoziţia clienţilor opt extinderi şi noi facilităţi: un nou corp de 4.000 mp – Galaxy Relax, cea mai mare plajă urbană din Europa – Sands of Therme, cu o suprafaţă de 30.000 mp, două parcuri tematice cu o suprafaţă de 10.000 de mp şi 20.000 de plante (Feng Shui şi Pangeea, unice în Europa) dar şi un restaurant-concept care include 12 staţii de live cooking şi 5 zone de influenţă culinară, inspirat din viaţa exploratorului german Alexander von Humboldt. Totalul investitiilor în această perioadă se ridică la peste 100 milioane de euro iar planurile de dezvoltare cu siguranţă nu se vor opri aici.
Therme Bucureşti este cel mai mare Therme din Europa, având o capacitate de 4.000 de persoane simultan indoor. Cu cele peste 880.000 de plante, pe o suprafaţă totală înverzită de 18.000 mp, la Therme Bucureşti se află cea mai mare grădină botanică de interior şi exterior din România. Vizitatorii pot admira peste 3.000 de arbuşti şi mii de orhidee la interior, dar şi 1.500 palmieri, care la rândul lor, reprezintă un alt superlativ – cea mai mare plantaţie de palmieri indoor de pe continentul european.
Cele trei restaurante Therme, The Mango Tree, Humboldt şi Greens au o capacitate totală de 800 locuri şi oferă o incursiune în lumea experienţelor culinare exotice. Therme Bucureşti pune la dispoziţia clienţilor produse proaspete, zi de zi, de cea mai bună calitate şi preparate din bucătăria asiatică, mediteraneană, americană, etc.
Sustenabilitatea este un alt principiu care demonstrează viziunea centrului. Din punct de vedere al eficienţei energetice, Therme Bucureşti funcţionează din resurse proprii în proporţie de 80%. Therme a devenit prima construcţie din România distinsă cu cea mai înaltă treaptă de certificare acordată unei facilităţi sustenabile, certificarea LEED Platinum®, pentru implementarea de strategii şi soluţii practice şi măsurabile care vizează obţinerea unor performanţe ridicate în următoarele categorii: eficienţa apei, consumul de energie şi atmosferă, materiale şi resurse şi calitatea mediului înconjurător.
Calitatea apei termale din piscinele Therme, extrasă de la peste 3000 de metri adâncime, filtrată cu cele mai moderne tehnologii şi tratată prin ozonare, este certificată de către SGS Insitut Fresenius ( lider mondial în inspecţia, verificarea şi certificarea calităţii produselor dintr-o varietate largă de domenii).
Mai mult, European Spas Association a acordat Therme Bucuresti certificarea Thermal Spa of Europe pentru cele mai înalte standarde internaţionale de calitate pentru spa-uri şi centre medicale de wellness.
Superlativele centrului, tehnologia avansată, design-ul, ambianţa exotică la preţuri accesibile, temperatura constantă de 30 de grade tot timpul anului şi cele peste 40 de activităţi de wellness incluse în tariful de acces în fiecare zi sunt doar câteva dintre motivele pentru care Therme Bucureşti a devenit repede unul dintre locurile preferate din România pentru petrecerea timpului liber.
Pentru primii 4 ani de activitate, cel mai mare complex de wellness, relaxare şi distracţie din Europa cu ape termale, cifrele vorbesc de la sine, cu un total de 1.460 zile de vacanţă într-un paradis urban: 4 milioane vizitatori; 910.000 participanţi la ritualurile Aufguss; 3 milioane de cocktail-uri exotice şi peste 3,3 milioane de preparate servite; 200 petreceri în piscină; 70 petreceri pe plajă şi 150 de concerte live.