Românii sunt interesaţi de cure de slăbire, de modalităţi de a medita şi de…sudură, potrivit Zeitgeist 2013, o serie de topuri realizată de motorul de căutare pe internet, se arată într-un comunicat remis Mediafax.
Google a făcut public, marţi, tradiţionalul Zeitgeist („spiritul vremurilor”), care arată tendinţe bazate pe căutări efectuate în România în anul 2013. Clasamentul Zeitgeist 2013 oferă o perspectivă asupra evenimentelor majore ale anului şi a noilor trenduri despre care românii au căutat informaţii.
Astfel, topul 10 al celor mai populare căutări „Cum se…” pe motorul de căutare Google în 2013 este condus de întrebarea „Cum să slăbesc?„. Topul este continuat de: „Cum să pozezi”, „Cum să coşi”, „Cum să meditezi”, „Cum se zugrăveşte”, „Cum să construieşti”, „Cum să economiseşti”, „Cum să pictezi”, „Cum să tunzi” şi „Cum se sudează”.
Pe de altă parte, clasamentul celor mai populare căutări de tipul „Ce este…” pe Google în acest an este condus de „ce este fainoşag„. Acest top este continuat de: „ce este aflatoxina”, „ce este hemofilia”, „ce este quinoa”, „ce este mcv”, „ce este schengen”, „ce este halloween”, „ce este gazpacho”, „ce este ramadanul” şi „ce este nfc”.