Japonezii au inventat lingura care schimbă gustul mâncării. Cum funcționează aceasta?

  • Publicat:
Japonezii au inventat lingura care schimbă gustul mâncării. Cum funcționează aceasta?

Japonezii au dus lupta pentru o alimentație sănătoasă la un alt nivel. Au inventat o lingură electrică ce face mâncarea un pic mai sărată, fără a adăuga mai multa sare, de fapt.

A fost inventată lingura care face mâncarea mai gustoasă. Cât va costa

Un gigant al băuturilor din Japonia, Kirin Holdings, a dezvoltat o lingură electrică, numită Electric Salt Spoon, despre care spune că accentuează gustul alimentelor, făcându-le să pară mai sărate și promovând în același timp o alimentație mai sănătoasă, deoarece nu mai este necesară atât de multă sare, potrivit The Telegraph.

Kirin, care în ultimii ani a început să investească tot mai mult în dezvoltarea unei afaceri de servicii și produse medicale, afirmă că tehnologia este cu atât mai utilă în Japonia întrucât adulții din această țară consumă în medie 10 grame de sare pe zi, dublu decât cantitatea recomandată de Organizația Mondială a Sănătății.

Cum funcționează? Tehnologia constă în trecerea unui câmp electric slab de la lingură spre limbă pentru a concentra moleculele de ioni de sodiu pe limbă, sporind astfel percepția de sărat. Cântărind 60 de grame, lingura funcționează cu o baterie reîncărcabilă cu litiu.

Lingura electrică va putea fi comercializată din 2025

Compania își propune să atingă un milion de cumpărători la nivel global în următorii cinci ani, urmând să lanseze produsul și internațional în 2025.

Fabricată din plastic și metal, lingura a fost dezvoltată în colaborare cu Homei Miyashita, profesor la Universitatea Meiji. Acesta a explicat că efectul de îmbunătățire al gustului este obținut prin aplicarea unui câmp electric slab de la lingură la mâncare, concentrând moleculele de ioni de sodiu pe limbă pentru a accentua gustul sărat.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu - Web-Editor
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ei bine... acum Alice este ...
citește mai mult