Michelle Pfeiffer a lansat prima sa colecţie de parfumuri, după aproape un deceniu de când a renunţat să mai poarte vreunul şi de când a început să creeze acest proiect. Superba actriţă în vârstă de 60 de ani, a lansat o linie de parfumuri sub numele Henry Rose, ”100% transparente”, curate, sustenabile şi cu o formulă care conţine ingrediente sigure, naturale, ecologice.
Motivul pentru care a făcut acest pas? Îi era dor să poarte parfumuri, mai ales că a renunţat la acest ritual atunci când a început să fie mai conştientă de sănătatea sa, de stilul de viaţă şi de produsele pe care le foloseşte şi ingredientele de pe etichetă care o pot expune pericolelor, atât pe ea, cât şi pe copiii ei. În plus, ambalajul este unul eco-friendly, fiecare sticluţă de parfum fiind realizată din striclă reciclabilă, în timp ce cutia este realizată din hârtie biodegradabilă.
Brandul poartă, de fapt, numele celor doi copii ai săi, John Henry Kelley, în vârstă de 24 de ani şi Claudia Rose Pfeiffer, în vârstă de 26 de ani, iar vânzările de vor face exclusiv online, doar în Statele Unite. Colecţia cuprinde cinci esenţe diferite, unisex, fiecare dintre acestea venind la pachet cu un card pe care se regăsesc toate ingredientele folosite, aprobate evident de Environmental Working Group’s Skin Deep Database (EWG), instituţie care are listate 152.546 substanţe chimice folosite în formulele cosmeticelor şi produselor de îngrijire personală şi cu ajutorul cărora oferă un instrument care evaluează toxicitatea acestor produse.
Acesta este primul brand de parfum fin care primeşte distincţia acordata de Environmental Working Group Verified® şi Cradle to Cradle Certified la nivel de aur, cu un scor de “sănătate a materialelor/ingredientelor” de platină – care înseamnă practic cel mai înalt nivel de verificare a siguranţei pentru sănătatea umană.
”Idea de a lansa Henry Rose a luat naştere încă din momentul în care au venit pe lume copiii mei”, a declarat Michelle pentru Forbes. ”Am început să caut produse care nu erau doar sănătoase, ci şi de calitate. Apoi, uitându-mă mai atent la produse şi ingrediente, am realizat că totul era toxic”, a continuat actriţa.
Astfel a luat decizia să îşi facă singură parfumurile, având o transparenţă de 100% către publicul consumator, adică ”cu absolut toate ingredientele la vedere”, asigurându-şi totodată o poziţie de lider pe piaţa de beauty.