Pe lângă cei peste 100 de speakeri internationali de top deja confirmaţi, ICEEfest aduce pentru ediţia din acest an o surpriză de ultim moment: Netflix.
Joris Evers este Vicepreşedinte şi Director de Comunicare pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa la Netflix şi va fi la Bucuresti pe 9 şi 10 iunie pentru a vorbi despre planurile companiei de a cuceri publicul din aceasta regiune.
Prezentarea lui Evers va da startul festivalului, pe 9 iunie, conform agendei festivalului care a fost publicată azi (şi care cuprinde anul acesta patru scene principale Innovation 1, Innovation 2, Focus, ICEEhealth – la care se adaugă zonele VIP şi cele dedicate workshopurilor, zonei expo şi distracţiei).
”Abonaţii urmăresc aproximativ 125 de milioane de ore de program în fiecare zi”, spune Reed Hastings, CEO-ul Netflix. Aşadar, fiecare abonat petrece aproximativ 1,4 ore vizionând conţinut Netflix în fiecare zi, salvând în jur de 160 de ore pe an, datorită lipsei pauzelor de publicitate [sursa: Fortune].
Netflix a adunat o bază de peste 81 de milioane de abonaţi însă conţinutul reţelei variază foarte mult in cele peste 190 de ţaăi unde există acest serviciu.
Pe aceasta harta puteţi vedea detalii despre conţinutul Netflix pentru fiecare ţară în parte.
Partea bună este că Joris Evers şi-a propus să ne dezvăluie cum va încerca Netflix să devină tot mai relevant pentru abonaţii din Centrul şi Estul Europei. Viitorul televiziunii şi al conţinutului video online sunt alte puncte pe care VP-ul Netflix le va atinge în discursul şi în discutiile care vor urma.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – este organizat în parteneriat cu Orange, cu sprijinul Volkswagen, XAXIS, BCR şi Prometheus. Companiile interesate să se alăture o mai pot face încă, aici.
Ultimele bilete la preţul actual, înainte de scumpirea lor, sunt disponibile pe site-ul festivalului.