Peste o mie de turişti au ales să se bucure de concertul susţinut de Paula Seling sâmbătă, 17 august, la Casino Mamaia. Recitalul, care a durat mai mult de o oră, a cuprins cele mai cunoscute şi mai îndrăgite melodii semnate de Paula Seling.
Concertul a fost urmat de o sesiune de autografe, artista petrecând astfel împreună cu zeci de admiratori mai mult de jumătate de oră.
În deschiderea şi închiderea concertului, Paula Seling a interpretat melodia „Culoarea mea şi a ta”, această alegere nefiind întâmplătoare, creaţia fiind imnul Caravanei LONCOLOR, „Culoarea mea şi a ta”, serie de evenimente prilejuite de împlinirea a 20 de ani de activitate LONCOLOR.
La evenimentul aniversar din Mamaia, au participat doi dintre consultanţii internaţionali LONCOLOR: Lior Asuline (Israel) şi Michel Mercier (Franţa, Israel). Cu o experienţă internaţională de peste 25 de ani, cei doi au prezentat noile tendinţe în colorarea părului şi au făcut demonstraţii spectaculoase de hairstyling pe parcursul întregului eveniment, demonstraţii de care s-au bucurat gratuit consumatoarele prezente la faţa locului.
Aşadar, LONCOLOR, cel mai mare producător român de vopsea de păr împlineşte 20 de ani de activitate, bucurie pe care a ales să o trăiască împreună cu retailerii, distribuitorii şi consumatoarele din cele mai importante oraşe şi zone din ţară. Astfel, acestea vor fi străbătute de Caravana LONCOLOR Culoarea Mea şi a Ta, în timpul opririlor consumatoarele putând intra nemijlocit în contact cu spiritul LONCOLOR, unul dintre puţinii producători români de cosmetice. Primul oraş în care a oprit a fost Constanţa.
Bucuria aniversării celor 20 de ani în care LONCOLOR a rezistat competiţiei, concurând de la egal la egal cu producătorii internaţionali de cosmetice, alegând să producă totul în România pentru România, va fi celebrată printr-un recital susţinut de Paula Seling, concert-live însoţit şi de alte momente surpriză.
Participarea cunoscutei artiste la Caravana LONCOLOR Culoarea Mea şi a Ta nu este deloc întâmplătoare, fascinaţia culorilor LONCOLOR rezonând cât se poate de bine cu omul şi artistul Paula Seling, cunoscuta cântăreaţă fiind caracterizată de seriozitate, încredere şi rafinament.
Paula Seling: „Este o plăcere să colaborez cu LONCOLOR, o echipa în care oamenii sunt ca într-o familie. Am înţeles că frumuseţea poate fi pusă în valoare prin culorile naturale pe care LONCOLOR le promovează. Sunt mandră că sunt imaginea unei firme care de douăzeci de ani ştie cum să creeze produse care să satisfacă gusturile celor mai multe femei din România.”
Sorin Popa, Director Marketing: „Atributele mărcii LONCOLOR vorbesc despre valori ca respect, seriozitate, încredere, răsfăţ, pricepere, loialitate, grijă, empatie, marca devenind ceva personal, delicat şi capacitând optimismul. Valorile mărcii noastre se regăsesc foarte bine în personalitatea artistei şi omului Paula Seling. De aici şi legătura între Paula Seling şi LONCOLOR.”