Peste jumătate dintre tinerii din Generația Z își doresc relații deschise (STUDIU)

  • Publicat:
Peste jumătate dintre tinerii din Generația Z își doresc relații deschise (STUDIU)
Sursa foto: shutterstock

Conform cercetătorilor americani, 59% dintre tinerii din Generația Z își doresc relații deschise. Se pare că aceștia nu sunt pe atât de interesați de angajamentele reale.

Relațiile deschise nu reprezintă nicidecum un concept nou

“Cu siguranță există o nouă perspectivă în ceea ce privește modul în care abordăm relațiile și ce înseamnă să fii într-o relație exclusivă. Relațiile deschise nu sunt nimic nou, deși dorința noastră de a vorbi deschis despre ele este o tendință destul de recentă”, spune Dr. Michele Leno, autorul studiului Ashley Madison.

Un fapt și mai interesant este acela potrivit căruia femeile au o atitudine foarte deschisă vis-a-vis de acest concept: studiul relevă că femeile sunt de trei ori mai predispuse decât bărbații să considere că un singur partener NU le poate îndeplini toate nevoile.

65% din tinerii din Generația Z consideră că relațiile deschise le oferă și multiple experiențe romantice/intime. Mai mult, peste jumătate din aceștia susțin că un singur partener sexual NU poate corespunde tuturor nevoilor.

Citește și: Generaţia Milenialilor: motivul pentru care evită întâlnirile romantice

Ce rol joacă social media în comportamentul tinerilor?

„Rețelele sociale normalizează într-adevăr genul de relație care te împlinește pe ține, indiferent de construcția acesteia. A fost cu adevărat eliberator pentru mulți dintre membrii Generației Z să-și vadă curiozitățile, credințele și valorile reflectate”, conchide Dr. Leno.

Întâlnind atât de mulți oameni în online, este tentant să te întrebi dacă o singură persoană este cu adevărat ceea ce ai nevoie, potrivit cercetării. Ai acces la perspective diferite, la relații diferite de cele tradiționale, astfel e firesc devii tot mai deschis la nou, la schimbare.

Însă, în pofida atitudinii deschise față de poligamie, tinerii generației Z vor mai puțin conținut explicit în tot ce consumă: filme seriale, social media, etc. Preferă, în schimb, acțiunile fizice, relațiile interumane reale.

Citește și: Tinerii „mutanţi”, conectaţi cu lumea digitală sau Generaţia Z

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu - Web-Editor
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ei bine... acum Alice este ...
citește mai mult