Cântăreaţa Rihanna a devenit prima persoană de culoare din lume care a fost desemnată imaginea oficială a unei campanii publicitare a casei de modă Dior, informează site-ul revistei People, citata de Mediafax.
Artista, originară din Barbados, a reprezentat deja „muza” mai multor designeri celebri din industria modei, însă prin această colaborare, ea şi-a adăugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman şi Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficială a casei Dior, devenind astfel prima persoană de culoare din lume care va îndeplini acest rol.
Potrivit Women’s Wear Daily, cântăreaţa Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania „Secret Garden” a casei Dior.
Fotografiile şi videoclipurile din această campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate în primăvara acestui an.
Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” şi „Disturbia”. Înainte de „Loud”, din 2010, cântăreaţa a lansat albumul „Rated R”, în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt „Talk That Talk” (2011) şi „Unapologetic” (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu opt premii Grammy.