Pornind de la studiile de specialitate, realizate recent de diverse ONG-uri de profil, care arată că aproximativ 20% dintre copiii din România se simt neglijaţi de părinţi, Tily Niculae a lansat campania ”Our special date”.
Psihologii atrag atenţia că neglijarea copiilor reprezintă o nouă formă de agresiune: una psihică, ce lasă urme la fel de adânci asupra dezvoltării emoţionale a micuţilor, ca şi abuzurile fizice.
Campania ”Our special date” propune tuturor părinţilor un exerciţiu de afecţiune şi sinceritate.
Părinţii care se vor alătura, în perioada 15-31 martie, acestei campanii sunt provocaţi să posteze pe Facebook/ Instagram o poză/un filmuleţ maxim 8 secunde de la întalnirea cu copiii lor, folosind hashtag-ul #ourspecialdate.
La finalul campaniei, toate pozele vor intra în galeria “marii familii” #ourspecialdate, creată special pe site-ul www.tilyniculae.eu
Galeria va conţine impresiile şi concluziile micuţilor şi ale părinţilor care au acceptat provocarea şi care astfel s-au alăturat demersului iniţiat, acela de a-i face pe copii să se simtă nu importanţi ci chiar cei mai importanţi oameni din vieţile noastre.
Tily Niculae explică: “Demersul meu nu se vrea a fi o lectie de parenting ci mai degrabă un semnal de alarmă şi în acelaşi timp o provocare pe care doresc să o lansez tuturor adulţilor care au uitat, poate, cum este să fii în pielea unui copil, cum este să simţi nevoia prezenţei fizice a părinţilor tăi. Îmi doresc să te provoc şi pe tine şi la o întâlnire sinceră şi caldă, cu proprii tăi copii. Este vorba despre acel “date” în faţa căruia adulţii sunt de obicei atât de încântaţi. O ieşire la un brunch, la un prânz special, la o cină în oraş sau de ce nu, o masă în familie, acasă, dar pregătita cu dragoste, atenţie şi căldură ca şi când ar fi un mare eveniment care trebuie sărbătorit.”