Paul Anghel, directorul general al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), a stârnit controverse în urma unei postări pe pagina sa de Facebook, în care a prezentat imagini îngrijorătoare dintr-un avion al companiei aeriene low-cost FLYONE. În postarea sa, Paul Anghel a atras atenția asupra stării precare a aeronavei și a lansat critici dure la adresa standardelor de curățenie și siguranță ale companiei.
Fotografiile postate de Paul Anghel dezvăluie scaune de avion cu partea metalică desfăcută, expunând un aspect deteriorat și potențial periculos pentru pasageri. În plus, alte imagini arată scaune descusute și zone ale aeronavei care par neîngrijite.
Anghel a subliniat că aceste condiții nu sunt doar inestetice, ci și riscante, putând cauza deteriorarea hainelor călătorilor sau chiar accidente minore.
Directorul ANPC a subliniat contrastul dintre creșterea prețurilor biletelor de avion și deprecierea vizibilă a aeronavelor.
„Prețul biletelor curselor aeriene crește concomitent cu deprecierea aeronavelor, iar curățenia este uneori inexistentă. Te poți îmbrăca într-o salopetă de lucru pentru a fi eventual protejat în a nu îți murdări sau rupe hainele”, a declarat Paul Anghel în postarea sa.
În urma acuzațiilor aduse de Paul Anghel, FLYONE a declarat că va analiza situația și va lua măsurile necesare pentru a remedia problemele semnalate. Compania, fondată în 2016 în Republica Moldova, a fost cunoscută ca un operator low-cost, dar aceste probleme ridică întrebări privind standardele de întreținere și siguranță pe care le oferă pasagerilor săi.
Problema ridicată de directorul ANPC este un apel pentru toate companiile aeriene să investească în întreținerea corespunzătoare a aeronavelor și să asigure un mediu sigur și curat pentru pasageri.
Sursă foto – Facebook Paul Anghel