O mică schimbare în casă, un pas mare către o stare de bine, către un plus de confort, către bună dispoziţie. Nu lăsaţi să treacă anul fără să vă înnoiţi casa, cu un detaliu cât de mic, pentru că vă schimbă starea de spirit. Soluţii există chiar şi atunci când staţi într-o garsonieră mică, mică, mică!
Răsfoiţi noul catalog IKEA 2013, a cărui temă este „Dă o nouă viaţă casei tale”! 950.000 de exemplare din noul catalog se vor distribui gratuit tuturor locuinţelor din Bucureşti, Ploieşti şi împrejurimi, între 20 august şi 10 septembrie.
Produse noi, soluţii inovatoare şi combinaţii inedite, care propun perspective noi şi aduc un suflu nou locuinţelor, se regăsesc în cele 328 de pagini ale noului catalog. Catalogul aduce o nouă abordare conţinutului, dar şi o dimensiune interactivă, menite să ofere mai multe soluţii şi inspiraţie.
La catalog nou – organizare nouă
Noua structură a catalogului este inspirată din viaţa de zi cu zi de acasă a oamenilor. Reorganizarea catalogului se bazează pe activităţile pe care le faci acasă, nu pe camerele din casă. “Unele case nu au mai mult de o cameră. Această cameră reprezintă atât locul în care mănânci, locul în care lucrezi, dar şi locul în care dormi. Aşa că ne-am îndepărtat de ceea ce defineşte un dormitor sau o cameră de zi şi ne-am concentrat pe ideea de dormit, de organizare, de gătit sau de relaxare. Astfel, inspiraţia e mai uşoară ca niciodată”, declară Mihaela Mureşan, Marketing Manager IKEA România.
Prima jumătate a catalogului este acum împărţită în 7 categorii: Găseşti uşor!, Somn uşor!, Nu uita de tine!, Găteşte cu plăcere!, Poftă bună!, Spor la treabă!, Lasă grijiile deoparte!.
Cea de-a doua parte a catalogului prezintă cititorilor game extinse de produse pentru o mai bună comparaţie a stilurilor şi preţurilor acestora.
În premieră, anul acesta, catalogul IKEA 2013 depăşeşte marginile paginilor tipărite şi aduce mai multă interacţiune. „Avem atât de multe de spus, încât anul acesta am dezvoltat o aplicaţie care ne permite să oferim un conţinut ce depăşeşte cele 324 de pagini ale catalogului, invitând utilizatorii într-un showroom online interactiv“.
Aplicaţia este disponibilă gratuit pentru telefoanele şi tabletele ce utilizează sistemele de operare Android şi IOS. Paginile catalogului care au pe ele simbolul unui smartphone pot fi scanate pentru ca cititorul să aibă acces la informaţii suplimentare care vor întregi experienţa catalogului cu multe alte idei şi inspiraţie. Noua aplicaţie oferă conţinut multimedia extins, precum galerii de imagini, filme pline de inspiraţie, poveşti ale designerilor sau chiar vizualizări 3D interactive şi X-Ray ale produselor. „Schimbă perdelele, fii creativ şi uită-te chiar în spatele uşilor închise ale dulapurilor”, acesta este îndemnul celor de la compania IKEA pentru clienţii săi.
Conţinutul extins este disponibil şi pe IKEA.ro/lumea-ideilor.ro.
Tema catalogului se regăseşte şi în decorul de pe copertă. În rolul principal este fotoliul MK, o piesă de mobilier creată în 1951 şi care aparţine chiar lui Ingvar Kamprad, fondatorul companiei IKEA. Fotoliul este redecorat cu o husă nouă şi însufleţit cu accesorii moderne, primind astfel un suflu nou.
Şi pentru că fotoliile clasice cu spătar înalt şi braţe în formă de aripă sunt preferatele multor consumatori, fie că urmăresc un film la televizor, că citesc un roman sau că lucrează la laptop, designerii IKEA au creat o versiune îmbunătăţită a modelului clasic, disponibil în două culori diferite, cu un nou nume: STRANDMON.
Harta interactivă a distribuţiei catalogului în Bucureşti şi împrejurimi va fi din nou disponibilă pe website-ul IKEA.ro începând cu 20 august. Iar de la 1 septembrie, noul catalog va fi şi el disponibil în format digital pe IKEA.ro.